My Hut

the path of my life

My Hut

the path of my life

The little prince asked: When will things get better? The fox said: Once you understand, everything depends on you
*Here to show the path taken and the path ahead!

چقدر زندگی سخته (نیاز به رفتن)

چهارشنبه, ۲۵ آبان ۱۴۰۱، ۰۷:۳۰ ب.ظ

چقدر زندگی سخته برام، خدایا نمیخوام ناشکری کنم شکرت بخاطر چیزایی که قبلا اینجا گفتم و چیزایی که دارم و حواسم نبود بگم و غلط کردم که قدردانشون نیستم اما فقط میخوام خودم یکم از مشکلات آگاه بشم:داشتم به این فکر میکردم که فقط خدا میتونه منو تحمل کنه بقیه که ازم بیزارن بعد دیدم چه توقع زیادی دارم چرا اصلا کسی باید به تو توجه کنه تو که: 

1.  هم زشتی و دماغ بزرگ و عینکی
2. ‏هم از لحاظ ذهنی معمولی
3. ‏از لحاظ قد هم کوچیک
4. ‏از لحاظ اجتماعی هم که صفر
5. ‏ از لحاظ مالی هم در سطح یه حقوق کارمندی. 
6. ‏ از لحاظ جربزه هم که صفر
7. ‏از لحاظ علم و دانش هم که افتضاح
8. ‏از لحاظ مهارت هم که هیچی
9. ‏از لحاظ اخلاق هم که افتضاح
10. ‏از لحاظ دوست‌داشتنی هم صفر
11. ‏ از لحاظ تیپ و به روز بودن که هیچی
12. ‏از لحاظ رفتار پسرونه و مردونه هم که سطح خیلی پایین
13. ‏از لحاظ اطلاعات عمومی دیگه واقعا اوضاعم خرابه
14. ‏از لحاظ غرور و رفتار خاص خودم بازم هیچی اگه چیزیم داشته باشم همش تقلیده یعنی جذاب هم نیستم 
15. ‏راستی هیکل که که ندارم ریزه میزم :) 
بنابراین توقع زیادی نداشته باش، خودت باش و خدای خودت. 
16. با این هوش و مغز معمولیت فکر و تحقیقات هم که نمیکنی مثلا علی برای لپ تاپ و گوشی و هر چیز چقدر تحقیق میکنه
17. ‏مردونگی از اون لحاظشم که نداری (البته دیده که نمیشه اما خب) 

18. میدونی سخته که همه ازت بدشون بیاد که بخاطر قیافه و رفتاراته. 

 

۰۱/۰۸/۲۵
diligent

حس بد