My Hut

the path of my life

My Hut

the path of my life

The little prince asked: When will things get better? The fox said: Once you understand, everything depends on you
*Here to show the path taken and the path ahead!

۲۱ مطلب در مرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

امروز به این نتیجه رسیدم که هر چی بری توییتر یا تلگرام و اینا به معنای استراحت نیست بلکه ضدشه، یعنی علاوه بر اینکه خسته ات میکنه یعنی مثل این میمونه که دوباره یه کاری مثل درس خوندن انجام دادی همین خسته و نیاز به خواب و اینا داری، تازه باعث پرت شدن حواست هم میشه و ذهنت رو به هم میریزه :| بنابراین در طول روز نباید برم وبلاگ، تلگرام، توییتر و اینستاگرام در طول روز کارهای مهم تری دارم مثل دانشگاه و زبان و غیره. فقط باید آخر شبها برم و تمام. 

diligent
۳۱ مرداد ۰۱ ، ۱۷:۰۸

از امروز 24 مرداد دارم میام کتابخونه، خیلی وقته مطالعه ام کم بوده و گاهی اوقات بدون مطالعه، میخوام از یک ساعت شروع کنم، ماه قبل یعنی تیر ماه از نیم ساعت شروع کردم.

 

diligent
۲۴ مرداد ۰۱ ، ۲۱:۴۷

خب از امروز دیگه میخوام به خودم بیام و به فکر باشم، نمیخوام بزارم کسایی که ازشون متنفرم به تخصص برسن اما من نه! باید سخت کار کنم که جوونیم رو از دست ندم! کانال ها و پیج هایی که در مورد شغلم نبودن و در دایره من نبودن رو حذف کردم.

diligent
۲۳ مرداد ۰۱ ، ۱۸:۵۳

دیگه اینستاگرام نرم، خیلی الکیه و اینکه اگه بخوام استوری بزارم هم تمرکزم بهم میریزه هم وسواس دارم و خیلی وقتم هدر میره، تازه شاید پیام بگیرم یا حتی اعصابم خورد بشه پس هیس! واتساپ هیچ وقت استاتوس نمیزارم اینستاگرام هم هیچ وقت استوری نمیزارم. 

#تعهد.

 

diligent
۲۳ مرداد ۰۱ ، ۱۶:۴۰

میخوام مسیر تلاش کردن خودم رو ببینم، تا وقتی که بی‌حوصله و بی انگیزه شدم ببینم که چی رو پشت سر گذاشتم، چون گاهی یادم میره تا اینجای راه رو اومدم و تونستم الان هم می‌تونم. 

diligent
۲۰ مرداد ۰۱ ، ۲۱:۳۵
برای نمایش مطلب باید رمز عبور را وارد کنید
diligent
۲۰ مرداد ۰۱ ، ۱۵:۴۵