My Hut

the path of my life

My Hut

the path of my life

The little prince asked: When will things get better? The fox said: Once you understand, everything depends on you
*Here to show the path taken and the path ahead!

آخرین بحث

پنجشنبه, ۲۱ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۴۳ ق.ظ

الان دارم دوره تند خوانی اخوان گوش میدم واقعا راست میگه : 

بحث کردن : بحث نکن بگو حق با شماست ؛ وقتتو تلف نکن او شروع کرد کی ادامش داد / شیر گفت با خر بحث نکن / واقعا وقت و انرژیت رو میگیره اخرسر هیچ نتیجه ای نداره  مثلا بحث های سیاسی اخر بیشتر از هم بدتون میاد /  اخوان : وقتی 3 یا  4 دقیقه در مورد تندخوانی میگم باز قبول نمیکنه میگم حق با شماست شاید راست میگین  و... تمام طرف خوشحال میشه

 

من وقتی امسال توی گروه بحث کردم منم همین حس رو داشتم که هم وقتم رفت هم انرژیم همه باعث دلخوری شد هیچ نتیجه ای هم نداشت ؛ دیگه یاد گرفتم بحث نکنم برم دنبال رشته مورد علاقه خودم ، برم دنبال آموزش خودم و...

 

خدایا شکرت اینم درس شد برام 

۰۰/۰۵/۲۱
diligent