My Hut

the path of my life

My Hut

the path of my life

The little prince asked: When will things get better? The fox said: Once you understand, everything depends on you
*Here to show the path taken and the path ahead!

۷ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

خب توی حیاط داشتم با خانواده صحبت میکردم، بحث شد در مورد همسایه ای که تازه فوت شده باورمون نمیشد گفتیم چقدر دنیا بی ارزشه و معلوم نیست یه ساعت دیگه ما هم باشیم، و این خیلی بده و ترسناک تصمیم گرفتم هم از نظر مالی حواسم رو خیلی جمع کنم و حق الناس نکنم، هم ایکنه مواظب زبونم باشم مثل غیبت و تمسخر و دروغ نگم، چه حضوری چه توی فضای مجازی همین دو تا خیلی عالیه تا آخر عمرم.

و اینکه مواظب چشم زخم باشم یکی میگفت یکی از مجریای تلوزیون یه ساعت قبلش با خانواده عکس و فلان یه ساعت بعد اونا فوت کردن، بنابراین خوبی ها و غیره رو ابراز نکنم.

بعدی اینکه تا میتونم ماشین نگیرم، همسایمون ماشین نداره نه پول استهلاک میده، نه بیمه، نه استرس تصادف و آدم کشتن!

diligent
۳۱ خرداد ۰۱ ، ۲۰:۰۲

حواست باشه با پدر و مادر چطور رفتاری میکنی :/

diligent
۳۱ خرداد ۰۱ ، ۱۴:۳۲

خب باید یه روز قبل از امتحان اسامی و نکات مهم رو هایلایت کنم و بخونم. 

diligent
۳۱ خرداد ۰۱ ، ۱۲:۴۴

خب الان موقعه امتحاناس و من همش فکر میکنم سطحی میخونم و زود رد میشم، و ازم بپرسن قشنگ نمیتونم بگم، باید طوری بخونم که فکر کنم آخرین باره و دیگه فرصت پیش نمیاد، باید کاملن بفهممش و بتونم بگمش! 

diligent
۳۰ خرداد ۰۱ ، ۲۰:۵۴

انگار خانوادگی زیاد اهل رفاقت و همکاری و مدارا نیستیم، البته بیشتر از طرف طرف خانواده پدری، اما باید این همکاری و دوستی رو هم تقویت کنم هم بیشترش کنم اما نباید از اون طرف افتاد و با هر کسی دوست شد، اول ارزیابی بعد ادامه رفاقت و سعی کن با دیگران دشمن نشی و بد نباشی، نه دورم زیاده خلوت باشه نه زیادی شلوغ! 

diligent
۳۰ خرداد ۰۱ ، ۱۳:۲۱

امتحانات این ترم دارم سعی میکنم بیشتر تلاش کنم و هر درس رو چندین بار مرور کنم تا نه وقت کم بیارم نه استرس داشته باشم هم باعث رضایت خاطر میشه و اعتماد به نفس!

چقدر این تلاش کردن ها خوبه! خدا اینا رو از من نگیر. 

diligent
۲۹ خرداد ۰۱ ، ۲۲:۲۶